Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

perasaan dan perasan

Wednesday, July 21, 2010

AMARAN: sila baca dengan hati2.aku tak tulis dua perkataan yang sama untuk dibandingkan.harap maklum.


agak2 la kan.sama tak perasaan dan perasan?sangat tertanya-tanya bila ada orang perasan yang aku ada perasaan pada dia.ooppss..konteks perasan dalam entry kali ini bukan bererti sedar ye teman2..ni perasan yang kebanyakan disebut sebagai "perasantan".mungkinkah manusia ini perah santan hari2 sehingga otaknya juga menjadi berlemak dengan santan yang menyebabkan neuron di otak tidak dapat menerima action potential yang bersesuaian dan menepati kriteria dunia realiti.sudah merepek.haha!


der..bajet la aku nak feeling2 dengan kau.debar2 kejadahnya..please lah.seterang2 lampu neon,terang lagi lampu bilik aku ni.bila dah terang apa kau nampak?meh aku tolong kau jawab.kau nampak aku sayang ahmad fakharuddin kamil SAHAJA.apa sengal sangat kau ni sampai nak cakap2 kat orang aku jealous dengan kau la..macam aku ni suka kat kau la pulak..apa kau mencarut ni weh?kau kata aku jealous?ke kau yang jealous aku dengan ahmad fakharuddin kamil.heh.jealous cakap jela.tapi aku peduli apa sebab aku tak usik kau.entah apa saja la yang kau maki belakang aku kan?kalau aku jumpa kau,aku tak pandang muka,bukan sebab debar2 la poyo,aku tak pandang sebab kau tu tak ada significance pun.kalau dah kau insignificant,buat apa aku nak pandang kau.by the way,aku tak suka kau.so sekali lagi membuktikan aku tak perlu nak tengok muka kau kan?




aku tak usik kau,jangan kau cari nahas dengan aku.



0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket