Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

pagi yang sedikit menjengkelkan

Friday, July 2, 2010

aku agak kurang suka dengan sesi sakit aku kali ni.bukan apa, entah kenapa la kan..kali ni aku tak dapat tidur dengan nyenyaknya..geram tau..biasanya aku kalau sakit memang dah tak sedar apa dah,tapi kali ni..macam2 mimpi boleh masuk,yang berbeza2 dalam satu waktu.aku perasan ada one time tu,aku terlelap nak tunggu kawan aku datang,dalam 10 minit camtu..tapi entah apa2 mimpi la datang..dah la tu,aku bukan ingat pun,tapi banyak ah kesimpulannya..aku rasa aku sakit ni bukan rehat, lagi tambah penat ada..haih..sesungguhnya mimpi itu mainan tidur.bersabarlah..semoga Allah melindungi aku daripada gangguan syaitan..




tidur macam tuan puteri baby..=)













p/s: aku tidur baca doa ye.. ;P

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket