Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

my all-time-favourite cartoon

Friday, July 2, 2010

korang pernah tengok tak this cartoon..dah lama aku usha dia ni..bikin jiwa hangat saja..cute gile weh..nama dia DOMO.dia sangat2lah comel!(pada pandangan mata aku la.) dia cam bodoh2 sikit ala2 patrick spongebob tu..tapi lagi super cute sehingga aku super like kat dia ni..memang cintan habis aku sama dia..cuma aku masih belum jumpa collection barang cam mug,patung,keychain,dan sebagainya.hihi.jangan tanya la dia spesies apa sebab dia japan cartoon.i mean,kalau aku tanya korang pokemon tu binatang apa,digimon tu binatang jugak ke,korang pun sure tak tau nak kategorikan dalam group apa kan?hehe..tapi aku rasa domo ni reptilia..huhu..oklah, dari aku banyak2 bebel..baik korang tengok je domo ni..jangan risau dia ada 18 episodes which duration for every episode is only about half minute.no kidding.=) ok, have fun watching domo kun!










0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket