Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

terhantuk

Tuesday, February 22, 2011

semalam terhantuk kepala dekat meja lab masa dengar briefing kat ruang tengah A5 tu..dah benjol..sakit tu..entah macam mana boleh terhantuk,saya pun kurang pasti.kumaha teu kauninga ku abdi aya meja di dinya...ayeuna parantos rieut pisan..haa..terus cakap sunda sebab hit kepala,dah pening.haha~tak tau la betul tidak,tapi saya nak cakap : bagaimana  tak terlihat oleh saya ada meja di sana..sekarang sudah sakit kepala sangat..memang jauh benar bahasa sunda ni dari bahasa lain.senang je..tapi malas nak belajar bahasa ni..nanti2 la..ok.kepala dah sakit lagi..homework pun banyak kena buat..bagus2..mari menjadi rajin!nanti2 saya datang cerita2 lagi ok?bye~



p/s: bahasa keturunan bahasa jawa pun saya tak pandai lagi..adoyai~

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket