Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

hari yang gembira

Thursday, February 3, 2011

alhamdulillah..hari ni rasa gembira.tak tau la kenapa,sedangkan pagi tadi rasa macam tak ada hidup je lagaknya.walaupun hari ni dah buat perkara yang tak sepatutnya ok aku tak rasa gembira pasal ni,tapi secara kesuluruhannya,hari ni aku gembira.tambah lagi malam ni nak keluar makan dengan budak2 F4..haa..dah macam keluar dengan artis pulak.haha..ni bukan artis ye..nama kumpulan tutorial ni..jangan fikir ni geng mana pulak apa macam segala.aku tak ada geng.geng aku adin je.nak pergi kampung daun.tempat tu cantik.dan sejuk.aku suka.almaklumlah,nak pergi negara orang putih tak mampu lagi,pergilah tempat yang boleh buat aku jadi putih sebab pucat akibat sejuk.haha!aku nak bercerita panjang2,tapi bahu aku ni tak mengizinkan.dengki betul dia dengan aku.tak apa.aku tengah suasana ceria riang ria rejoice,jadi aku maafkan.hehe.=)




p/s:semalam rasa satu kejayaan bila berjaya menghalang diri dari berbelanja (read=untuk diri sendiri).tapi hari ni rasa rugi tak beli.


p.p/s:tekad betul nak pergi BSM lagi sebab nak beli harem pants tu.dah lama aku aim satu.this time aku tak mahu menyesal.hihi.adin,jom pergi esok!apa?tak boleh?ok,kita pergi lusa. ;P

2 pssstt:

athirahassin said...

wei... ak igt kat sidebar ko tu blog ak... "trex" rupanye bkn.. hehehhehehe

Lola MK said...

hahaha!tu la..aku bru follow ko kot..x smpat nk update blpg yg aku follow lg.haha!

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket