Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

emotional-->annoyed

Friday, November 25, 2011

saya tak suka pergi kuliah apabila kurang sihat,sebab sering jadi emosi.dan saya sangat emosi hari ini.


and someone has just made me excessively extra emotional today by saying something that is extremely irritating


1.aku TAHU la kau orang besar.tapi adakah kerana aku orang kecil,aku tidak punya tanggungjawab seberat yang kau pikul?


2.aku cuma nak dengar kau minta maaf je.mahalnya..


3.pantang betul pada aku kalau orang cakap aku ni manusia inconsiderate.aku kalau selfish,tak adalah aku nak layan benda ni semua.


4.nak kata aku tak fikir orang,kau yang tak fikir orang lain.bukan kau je yang banyak kerja.ooppss,lupa.orang besar kerja lagi banyak.


mentang2 aku ni kuli batak je.mentang2 aku ni tak ada jawatan tinggi.tak payah nak pandang aku macam aku ni tak tahu cara berorganisasi.


hello,aku dah puas pegang jawatan.dah bosan nak layan pangkat.please la.evaluate balik diri kau.






p.s: ya.saya sungguh emosi.


p.p.s: aku copy & paste dari twitter.malas nak taip balik.


p.p.p.s: okthanksbye. 

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket