Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

bikin aku panassssss!

Saturday, November 5, 2011

bonjour! this post should be about my preparation for Aidiladha celebration.but, that can wait. i'm totally pissed off right now. eeee..geramnya.. disrespectful people are sure getting on my nerve. damn it.

saya bukan orang yang menitikberatkan tradisi senior-junior because what i want from my JUNIORS/seniors is a little RESPECT. saya bukan nak anda rukuk sujud pada kami. kalian lebih baik sujud pada Allah yang Esa. tapi yang saya butuh dari kalian adalah menghargai kewujudan kami sebagai mahasiswa yang lebih senior dari segi umur & angkatan. nothing's wrong with asking the permission from the head of bureau or at least to let the elder member of the group to know about that particular event.

do you know how hard it is to establish that KENCANA group?do you know that you have to attend an audition, which WE have planned but yet to hold. ini slumber yaya slumber wawa korang gather your friends and call yourselves KENCANA..HOI!aku belum mati lagi eh?aku belum pergi KOAS pun lagi. even though ada orang minta korang untuk perform. aku tak kisah kalau korang nak buat apa pun. menarilah. modelling laa. go ahead. but let us know. and DO NOT use nama KENCANA sebab aku cuma nampak sorang je budak KENCANA dalam tu.

paling tidak, beritahulah ketua biro. sakit hati tau? korang nak bengang ke kalau aku post macam ni?korang tak patut rasa bengang sebab KAMI PUNYA BENGANG LAGI BESAR dari korang punya. please.kami senyap bukan bermakna kami tak tahu. kami diam bukan kerana kami tak nampak. and obviously our silence doesn't mean that we agree to ANY of these.

you don't lose anything by showing a little RESPECT to others, instead you gain more from us.

with that, i thank you.

p.s: bak kata Sara, "WE ARE STILL KENCANA."

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket