Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

padan muka.

Saturday, August 14, 2010

padan muka aku.gatal nak balik raya sangat.dah nak dekat setahun tak balik ni..adik2 pun tak ingat muka..

padan muka aku.rindu kawan2..ada gathering pun tak boleh pergi.kawan kahwin pun tak dapat jumpa..

padan muka aku.stuck dekat jatinangor ni..tak boleh buat apa2.lagi2 tengah bulan puasa..

padan muka aku.remed2 pointer naik 0.01 je..baik aku balik 2 bulan cuti..boleh bersuka ria..

padan muka aku.malas2 and tangguh2 kerja..sekarang sudah ada banyak kerja..

padan muka aku.boros sangat..sekarang nak pergi bandung shopping duit pun dah tak ada..

padan muka aku.tak reti jaga makan sekarang perut dah gendut ASSet dah melebar..baru nak tarik muka..

padan muka aku.padan muka aku.padan muka aku.padan sangatlah dengan muka aku.


0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket