Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

a late post in the early morning

Saturday, October 15, 2011

this should be posted on last 6th October. it was 6th day but i was a bit busy and tired from the hustle and bustle life of mine. so, i apologize..


orang cakap, kita ni dekat.
tiap hari jumpa.
tiap hari bertentang mata.
senangnya..

orang cakap, kita ni selamat.
ada orang nak jaga saya.
ada orang nak masak untuk kamu.
mudahnya..

orang cakap, kita ni bahagia.
senyum sepanjang masa.
pergi ke mana mesti berdua.
ohh..indahnya..

tapi..

orang tak tau
kita macam orang lain juga.

awak tak layan saya..
sebab main game angry bird.
saya merajuk.

saya bersiap lambat..
padahal nak pergi makan je pun.
awak dah muncung.

kita tak mahu beralah..
hanya sebab metabolism of lipid dekat case review tu tak jelas
awak tanya saya balas
sampai saya pun naik malas.
tapi jawapan yang dicari masih tak lengkap
sudahnya kita berdua yang tak bercakap.

tapikan..

walau gaduh sampai kita menangis pun
walau tak bercakap sampai besok pagi pun
walau bengang macam mana pun
walau geram menahan marah sekali pun

awak tetap pujuk saya..
awak tetap datang pada saya..
awak tetap cari saya..
awak tetap sayang saya..

dan saya pun macam tu..=)

HAPPY 6TH DAY MY LOVE..

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket