Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

kahwin?

Sunday, October 24, 2010

morning world~hey hey!don't be surprised with the title ok?i'm not getting married.haha!*i wish i am ;P*

for the past few months,i've been showered by people around me,with news about their wedding,engagement etc. etc. and sering benar aku disogokkan dengan video2 dream wedding la,fairytale wedding la, pengantin terjun swimming pool la..adoiii..jangan kasi aku jealous boleh tak? sebab aku memang jealous ni..haha!

note:-
#sila graduate dulu.
#sila cari kerja dengan segera.
#sila kumpul duit dengan banyak dan cepat ---> suppress nafsu shopping,please~
#sila hang out dengan kawan2 sepuas hati yang boleh.
#sila belajar masak dan belajar ciri2 isteri solehah dan praktikkan..

dah cukup?ok.dengan itu dipersilakan kahwin..haa..jangan tak nak kahwin pulak nanti..

haa~i tak mahu la wedding grand2(read:geren2) macam Nur Nadia SM Nasimuddin tu..dan i tak nak la terjun2 swimming pool *sebab bf i tak pandai berenang*.i nak yang biasa2 je..tak payah glamour.janji nasi minyak cukup untuk tamu.tak pun aku buat nasi lemak with assorted sambal..haa~tak pernah dibuat orang,majlis kahwin hidang nasi lemak.haha!

*ok.stop merapu*

sebenarnya nak share lagi 1 wedding video.our national astronaut's wedding.dah lama aku terlupa kisah dia ni.akhirnya selamat bergelar suami kepada Dr. Halina tu ye..congratulations Datuk!jelita betul wife dia..mak aihh..semua doktor cantik2..apasal aku selekeh ek?agak2 kalau aku dah jadi doktor nanti,cantik tak?haha!abaikan..

please..enjoy the video..(credit to Saiful Nang from CandidSyndrome Int.)

kalau macam ni pun boleh jugak..tapi tak payahlah nak panggil VVIP segala..huhu



2 pssstt:

norfaridahanum said...

but i am.....OPPPS!

Lola MK said...

ok.langkah bendul nampak?haha!!mehla gossip weh..aku rase left out gile nih..

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket