Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

aku benci duit.

Sunday, October 31, 2010

hoho..title di atas sungguh penuh dengan penipuan dan kebohongan yang nyata untuk wanita materialistik macam aku.tak sesuai betul nak jadi tajuk entry yang ke-100 aku tapi tak apa la..aku tak tau nak letak apa sebenarnya.haha!tapi.memang time2 macam ni aku memang menyampah betul dengan objek bernama W.A.N.G ni..ye la..akibat dia bukan best friend aku,sekali lagi aku terpaksa menukar keputusan untuk tidak pulang ke kampung dalam taman [read:kampung halaman] yang tercinta.cehh..ye ye je tercinta.haha!oh..yang bikin pusing ni sebab most probably bulan 2 pun tak dapat balik.so meh sini jap nak buat announcement:

"kali ini dengan rasa blur2 di pagi ahad,aku mengumumkan untuk tidak pulang ke Malaysia sehingga tahun depan.sekiranya pointer aku sangat la buruk seperti hidup segan mati tak mahu,aku hanya akan pulang untuk beraya..sekian sahaja sari berita penting."

balik setahun sekali je?aku ni macam belajar kat middle east pulak.alang sepupu aku si nadiah yang belajar kat Alexandriah tu setahun ada la jugak 2 kali dia balik.aku yang kat sebelah Malaysia ni je pun tak balik2?haih..tengoklah.ada rezeki balik la aku.apa salahnya duduk kat sini pun.asal-usul nenek moyang aku pun dari sini jugak..hehe..tak kisah la aku dah bagitau kat ibu.she's ok with it.itu yang penting.aku homesick belakang cerita.apa susah,masuk toilet nangis.macam masa kat STF dulu.haha![sekali lagi,sila abaikan kisah aku menangis.]

menyesal?tidak pernah.kerana aku ada Ahmad Fakharuddin Kamil bersama.. =)




p/s: 1-nampak gaya plan trip to Bali maju selangkah untuk menjadi nyata! weeeee~ ;P
      
      2-eh..tahniah cik lola!!it's one hundred entries already!

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket