Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

red carpet for the kids

Friday, February 19, 2010

ini.hidup.aku dengan ini mempersembahkan GG & Kewowo!!haa...inilah anak2 kesayanganku..eh silap,anak2 patung kesayanganku..hihi.orang lain dapat teddy bear,aku dapat frog and giraffe..haa..gelak la.gelak la.aku tak heran pon~boring la kan,asyik2 teddy bear,asyik2 same je dengan budak tuh dengan budak nih.i don't like to be compared with others.huhu.ok.hentikan segala lalutan dan carutanmu lola.baik.sempena hari jumaat yang suci murni nih..(hanya kerana aku tiada kelas pagi.haha) aku membentangkan permaidani merah untuk kanak2 ribena Kewowo dan adiknya GG!!! (Kewowo=boy,GG=girl).sure korang pernah tengok iklan gajah anak lipan kan??siapa kata mereka tak boleh bersaudara?tengok Kewowo..dia katak.tapi adik dia,GG zirafah.haaaaaa~~mana nak cari?hehe..Kewowo & GG ialah hadiah sempena ulangbulan daripada kesayangan hatiku, Adin [aku sayang kamu].Comel kan?aku dah nak masuk 22 tapi dia tetap bagi sebab dia tahu aku suke perkara2 comel macam Kewowo dan GG.hahaha..oklah..tanpa melengahkan masa yang sudah banyak terbuang,aku selitkan jugak post kali ini dengan gambar comel mereka.


Kewowo with his magic pillow

GG with her magic pillow

GG merajuk dengan Adin

hai!nama saya Kewowo.saya abang GG

Kewowo & GG sedang mendengar bedtime story dari Adin

Kewowo & GG




baiklah..dengan ini berakhirlah presenting post buat Kewowo & GG.insyaAllah ada rezeki ada masa kita bercerita lagi. =) semoga hari jumaat anda diberkati Allah SWT..  

2 pssstt:

norfaridahanum said...

babe,comel gila part diorg dgr bedtime story from kudin tuh

Lola MK said...

hehe..thanx~
aku pn ske pic tuh..hihi

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket