Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

alien2 yang dirindui =P

Thursday, February 11, 2010



lately,saya asyik rindu kawan2 saya kat KTT dulu..wuwuwuwu~ sedih la...x baik tau buat saya rasa camni..malam semalam belek2 cd gambar lama2..alaaa..zaman muda2 dulu..masa badan masing2 tembam bagai dipam-pam macam kuih apam..haha..jahat la saya nih..hmm..sedih lagi..
kenapa ye??kenapa saya rindu sangat kat korang semua??alaa..pms la tuh..doraemon (=feromon) tengah banyak tuh..itu sebab la x habis2 nak feeling2 nih..haish~ ok la..tak nak cerita banyak2..tengok je la gambar2 comel di bawah ye.jangan gelak.air mata sahaja yang dibenarkan mengalir. (kejam tak??ye.saya memang kejam.baru tahu ke??)




sebenarnya ada banyak lagi gambar yang lebih menarik tapi sebab gambar best semua tengah free hair,tak sedap la nak letak..ye tak??ini je la yang antara pose2 sopan yang ada dalam koleksi ye? bagi mereka yang rasa gambar macam tak cukup tuh..minta maaf minta ampun,bukan tak nak letak,tapi banyak gambar dah hilang akibat laptop lama dulu rosak.sekian harap maklum. 










p/s: alien2 sekalian!!mengertilah bahawa aku gila merindui kalian~ T_T

3 pssstt:

norfaridahanum said...

i'm about to comment something like ASAL GMBR AQ TAKDE!!!!

tp try gak r scroll up lagik skalik ushar btul2...eyh eyh ada!rindu!

Unknown said...

did i said to u before that i love u? :)

Lola MK said...

anum: hahaha...anum!aku nk ltak pic kt palace of golden horses tuh,tp x sure lesap ke mane..haihh~~pic2 len pn mane ntah ilang..pnat gak aku cri..haish..nasib bek jmp yg ni..

m12 09/10: siapekah??adakah sy mngenali anda??

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket