Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

menangis..dalam hati

Saturday, April 9, 2011

malam tadi lepas maghrib,dapat sms dari ibu..tok busu dah tak ada.blank sekejap.masa tu aku kat JATOS.tengah kejar2 nak pergi tengok wayang sebab Hajar, Syazana dan yang lain2 tengah tunggu.aku terhenti sekejap.tak pasti nak buat apa.betul2 blank.rasa hilang sekejap.Al-Fatihah buat arwah.semoga rohnya dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan di kalangan orang2 beriman.

sekarang ni tengah pusing kepala sebab cik Vaio kesayangan ni mula nak cari gaduh.nak cipta alasan nak minta putus la tu.jangan..kang aku buat skandal dengan cik AppleMac pulak..tak pun aku bercinta dengan encik MacPro..haa..menangis kang cik Vaio ni..

kalau nak format pun tak boleh sebarang format.hard disk tak beli lagi..tak dapat nak save semua lagu and gambar.aku tak sanggup nak download balik semua tu.buang masa.haish.

menangis je aku..tapi dalam hati..tak mampu nak mengalirkan air mata sebab aku tahu aku ni mesti letih and dehydrated lepas menangis sampai tertidur and kadang2 badan jadi panas.jadi, kenalah kawal emosi.sampai sini sahaja bebelan saya.à toute à l'heure~





p/s: Alhamdulillah selesai UTS..

p.p/s: tok..mintak maaf tak dapat balik..kita akan merindui atok..tenanglah atok di sana.semoga kita berjumpa di Akhirat ye?

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket