Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

saya kenyang, Alhamdulillah~

Saturday, November 27, 2010

hai~ok tajuk memang sungguh tak ada kaitan.malas nak fikir tajuk.haha~sekadar nak kemaskini sikit la ceritera hidup saya.huhu.ingatkan makin senior,makin banyak masa belajar..sekali banyak pula aktiviti dan tanggungjawab2 yang diletakkan pada bahu saya.orang dah percaya,seharusnya saya berusaha.tak guna elak2..lagipun inilah masa nak asah bakat dan cari pengalaman.inilah masa nak praktikkan apa yang Tun Fatimah dah terapkan dan ajarkan pada para srikandi =).

mengharapkan pelajaran tidak menjadi tugas sampingan..insyaAllah..pelajaran menjadi satu keutamaan yang terpenting.berhempas pulas mengerah keringat,membelanjakan wang gaji sendiri untuk bayaran yuran ujian kemasukan universiti,menangisi kesilapan diri yang entah di mana setiap malam,hilang selera hingga tidak makan 3 hari,terlantar di kamar kekosongan seperti mayat hidup..sehingga sekian keseksaan hati ini tergilis..takkan saya sewenang-wenang mengabaikan janji saya pada bonda tercinta..

semoga Allah menuntun hatiku yang kacau..

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket