Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

sangat suka

Sunday, November 7, 2010

semalam aku sangat suka hati.pergi bandung celebrate 6th day.rupanya ada mag her world kat sini.tapi macam biasa la,dia translate jadi bahasa ibunda dia.memang aku kurang layan.tapi sebab ada promotion "Lucky Bag" aku sebat jugak satu.hehe..dapat a free t-shirt designed by local designer and it's kinda cool.hee~and i got some samples from bodyshop,and some skincare products from Elizabeth Arden.wow!memang berbaloi.walaupun aku ada target blusher from Revlon and a mini skincare kit from Elizabeth Arden.but it's ok cause the samples i got were much more bigger!teehee~

kami cari jersey Real Madrid.tak ada rezeki kot.no size for us.=(

lunch at our favourite cafe,had steak and pizza.Adin opted for steak and mutton fried rice.gemoX kan kami?hehe.ye.super sedap plus super affordable for that kind of dishes. =)

ingat nak watch movie..but then sebab lambat sangat kami cancel.

Adin belikan bracelet for belated birthday present.and for 6th day,aku dapat anklet.lama jugak aku berangan nak beli,asyik beli benda lain..sudahnya Adin belikan.haha!cantik~sebab simple je..aku tak suka la banyak2 hiasan and loceng2.crowded and bising.lagi pun,mana boleh pakai bunyi2,macam menarik perhatian orang semua tu.nasib baik aku tak suka sebab rasa macam kanak2 kalau ada loceng.haha!

bila balik sudah penat.solat isyak.selesai doa dan zikir,ingat nak rehatkan badan sekejap..sekali sampai pagi daa~haha!



p/s : pagi2 ada rasa sakit hati sikit.tapi dah ok dah.huhu.ayuh bersangka baik.tak baik fikir bukan2.kan?=)

0 pssstt:

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket