Tentang Kita

Daisypath Anniversary tickers

ce citain ce citain

Thursday, May 26, 2011

selamat sore!hailoh.akibat udah lama ga pulang ke Malaysia,jadi bloggingnya juga udah kayak anak Indonesia?kangen sama orang tua?ciss kek sangat la tu.snap out of it lola.less than 5 days left nak exam.haa.boleh kira dengan sebelah tangan je tu.wassup la kan nak sedih2.

hari ni tak sedih.cuma terasa hilang sikit.dulu biasa kalau dekat2 nak exam,selalu selisih dengan budak twinning programme dekat kedai fotostat sebab diorang tengah exam.so busy lah mereka nak mencari soalan tahun2 sudah.sekarang diorang semua dah balik.Alhamdulillah..lulus semua,tak ada yang tercicir.yang penting ada 1 minah ni tak tercicir.Mila..=)

Mila Rahman
Mila ni aku mula2 kenal masa main netball dulu.aku jadi GA,dia jadi GS.memang ngam habis la.tak semua orang aku boleh ngam.last person yang memang masuk dengan aku main netball ni,aku jumpa masa sekolah rendah dulu.time kat STF pun aku macam tak dapat nak masuk flow.huhu.mungkin sebab Mila tu sendiri yang pandai nak masuk flow aku kot.huhu.thanks babe.thank you for everything.

yang buat aku tiba2 rindu kat minah ni sebab everytime aku dah dekat2 nak exam,mesti aku jumpa Mila kat kedai fotostat MULAB atau nama panjang kedai tu, Mulia Abadi.mesti selalu nampak dia berkerut2 dahi tengah fikir exam.pastu mengadu takut and susah..huhu..Mila..Mila..*geleng2*

sekarang aku pergi MULAB dah tak ada Mila lagi.kalau ada netball,siapa nak main dengan aku?T_T

eh makcik!kata nak bagi number Malaysia?mana?mana?tak ada pun..aku tahu kau tak baca pun blog aku.biarlah rahsia~ecehh..rahsia2.tak ramai pun tahu blog ni.kalau sesiapa kenal Mila and terjumpa dia kat HUKM ke kat kampus UKM ke,tolong kirim salam ek?hehe..

dah la tu..aku tak patut melagha..ada pathomechanism yang perlu disudahkan.ada soalan yang perlu dijawab.ada broccoli yang perlu dipotong untuk spaghetti esok..bye~

1 pssstt:

Unknown said...

hai ayangg.. i read your blog maaaa.. hahahaha. teharunyeeeeee <3

 
bukan Greek Goddess. Design by Pocket